هیئت عزاداران حسینیه سرای نو نایین

مسجد سکاکی محله سرای نو

هیئت عزاداران  حسینیه سرای نو نایین


سخنان رهبری در مورد هیئت های مذهبی

که هیئت یک مجموعه است و باید بصورت جمعی عمل کنیم نباید دنبال تکروی باشیم و این آفتی است که جزء آفت های ذاتی وجود ما انسان ها است و خطاب به حضار گفتند چهار من وجود دارد: 1- من علم است 2- من قدرت است که نماد آن فرعون است 3-من ثروت است که نماد آن قارون است 4- من تن است یعنی توجه به ظاهر که نماد آن شیطان است

روزشمار محرم عاشورا

پشتیبانی

دانشنامه عاشورا
تصا ویر

اسلایدر

تلاوت قران مجید در مسجد سکاکی

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ب.ظ

بسم الله الر حمن الرحیم


تلاوت یک صفحه از کلام الله مجید هرشب بعداز نماز مغرب وعشاء 


مسجد سکاکی محله سرای نو


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۹
انا کلب الرقیه

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
type="text/css">//Ashoora.ir|Kashefolkarb Begins
ذکر کاشف الکرب زیارت عاشورا